Translate

piątek, 13 lutego 2015

Jutro Walentynki !

                                       Hello słodziaki!
Witam was wszystkich po długiej przerwie. Ufoludki mnie porwały ... Dzisiaj piątek 13 - pechowy dzień. Dla mnie taki był.
No cóż ... bywa, prawda?

image

 



Zmieńmy temat. Postanowiłam zmienić styl pisania postów ;). TAK. Zmieniłam styl z "normalnego'' na ''sweet''   Chciałam również
poinformować że, w najbliższym czasie dodam etykietę pt. ''O mnie'' ponieważ, jak sami zauważyliście chyba że nic o mnie nie napisałam, więc błąd popełniłam jak widzicie.
Przepraszam x 100 !!! :D
  (ू˃̣̣̣̣̣̣︿˂̣̣̣̣̣̣ ू)

image
Więc w planach do napisania mam:
Nocie; -Walentynkowa (która może wypaść po weekendzie)
-sesja 1D "rose''
- Larry Stylinson
- Ziall Horalik
-sesja 1D ''sweet dog''
-ubrania z 1D
-moja kolekcja 
Strony; - O mnie
- Kontakt
   Minis animaux - Rain-Blog
    
Oki... to jutro Walentynki ;D. Ja niestety już nie mam chłopaka więc ... (*`へ´*)
Cieszę się bardzo, bo przecież Walentynki to Walentynki. Mam wspaniałą rodzinę i przyjaciół, więc
to mi w zupełności wystarczy :D. Ciekawa jestem, jak chłopcy z 1D będą spędzać ten dzień... A wy?

   Może w gronie przyjaciół, rodziny. Albo... razem ze swoją sympatiąąą....? ♥
Piszcie w komentarzach (chociaż i tak wiem że ich nie będzie :() jak we spędzacie Walentynki !

 
image
 
Dobranoc, i życzę wam miłej i spokojnej nocy Pyszczki Wy moje ! <3



PS. !!!!!

 
 
 














Bezpośredni odnośnik do obrazka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz